wtorek, 5 maja 2015

Majówka





Moja Majówka :)

Podczas weekendu majowego wszyscy gdzieś wyjeżdżają, podróżują i zwiedzają. Nie powiem, że nie bo moja majówka również miała taka być.Wyjazd do Krakowa, podróże i odwiedziny w Gdańsku.  Szkoda, że nie brałam pod uwagę nieprzewidywalności losu i faktu, że już pierwszego maja złapie mnie przeziębienie.Na szczęście nie poddałam się mimo okropnej, ponurej i deszczowej pogody zabrałam aparat i parasolkę.




 Ruszyłam w drogę. Spotkałyśmy się z Babasiem i Kasiulą. Więc wpadłyśmy na pomysł by pójść na pobliskie bagna  porobić zdjęcia. Nie licząc faktu, że nie raz wpadłam w błoto po same kostki i przechodząc po przewróconym drzewie prawie wpadłam do strumyka to otoczenie z nami współpracowało. Gdy już siedziałyśmy na tym drzewie i robiłyśmy zdjęcia nagle zerwała się ulewa a kochana Kasia zabrała  ubrania Babasia i nasze parasole i zaczęła uciekać. Zanim ześliznęłyśmy się z drzewa i dobiegłyśmy do pobliskiego przystanku, byłyśmy już całe mokre. Szkoda, że pogoda nie bardzo z nami współpracowała ;/


Gdy deszcz się uspokoił ruszyłyśmy dalej i porobiłam zdjęcia Babasiowi z rodziną. Było doprawdy cudownie, wybraliśmy się na spacer i Babaś oczywiście przewrócił się z Tosią na rękach i prawie wpadły do strumyka (Tak bardzo sierotka xD).


Urocza Tosia ♥

Urocza Tosia ♥
Babaś & Tosia & Mateusz


Babaś i Tosia ♥


Sobotę spędziłam prawie całą w łóżku by trochę dojść do siebie i stoczyć walkę z przeziębieniem. Jedynie wybrałam się na "festyn" przy naszym kościele by po robić zdjęcie, gdyż odbywały się tam pokazy rycerskie, zabawy i koncert.



Pokazy rycerstwa. Armata hukowa.



Niedziela typowo rodzinna, postanowiliśmy wybrać się do Rulewa do parku linowego. Oczywiście zapomnieliśmy, że w naszym mieście odbywa się wyścig kolarski przez co wszystkie główne ulice były zablokowane. Co strasznie utrudniło nam drogę, na szczęście są autostrady :D Dopiero dojeżdżając na miejsce okazało się, że w Rulewie jest meta półmaratonu, wszędzie były setki aut i ludzi,jednym słowem mówiąc przepych.


Na miejscu porobiłam trochę zdjęć i po zakończeniu imprezy udaliśmy się na trasy. Nie powiem, że nie bo skok z czternastu metrów w dół całkowicie mnie przygniótł, do tego stopnia, że mózg chciał skakać a nogi nie. Dopiero gdy mój "ukochany" instruktor był w drodze do mnie "uciekłam mu" skacząc. (Po 15 minutach walki z samą sobą, uh.) Nowe wyzwania, nowe doświadczenia.
Bardzo miło wspominam pobyt w Rulewie, miłych ludzi i te wszystkie atrakcje, a zwłaszcza moich instruktorów (trzymam kciuki za nich, bo piszą matury :p )
Dawid
Urocza Lama ♥


Na zakończenie majówki zrobiliśmy grilla i w ten oto sposób spędziłam ten, nieprzewidywalny majowy weekend. Dopiero dziś tak naprawdę przeziębienie zamieniło się w grypę, co strasznie mnie męczy. Muszę spiąć pośladki by wyzdrowieć do soboty ;/
Jak wam minął weekend majowy? ;)

Martynka ♥



Gril

PS: Wszystkie zdjęcia są wykonane przeze mnie i są objęte prawami autorskimi :)
Zakaz kopiowania :)

25 komentarzy:

  1. Ojejuuu ❤ Kochana Basia 😍~Babaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lama <3 Ja spędziłam majówkę w Gdańsku, zwiedzając-choć mieszkam w tym mieście od pół roku, byłam zajęta tylko pracą. Odpoczynek to zawsze dobra rzecz :)
    U mnie:
    BLACK WORN JEANS

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia
    wgl super speedziłas majowke
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna majówka! super zdjęcia
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No to widze, że się nie nudziłaś! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Poklikasz w moim nowym poście i skomentujesz? Jeśli to zrobisz, poinformuj mnie o tym a zamian zaobserwuję Twojego bloga! Obiecuję :)))) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. też spędziłam miło majówkę :) na kusiłaś mnie na ten park linowy :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post i super zdjęcia:) Ja nic ciekawego w majówkę nie robiłem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza lama haha. Śliczna ta Tosia <3. zapraszam do mnie http://x-future-x.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę majóweczka udana, Tosia jest urocza ;) i jak na majówkę przystało oczywiscie gril ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :) http://lausio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w majówkę byłam chora :(
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Po tym poście, mogę stwierdzić, że majówkę miałaś super! Zdjęcia są świetne, widać, że dobrze się bawiłaś :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjecia z dymami najbardziej mi sie spodobaly :)
    Tosia jest slodka :)
    Obserwuje :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjeciowymi.
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/geisha.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie baaaardzo ważne! Zrobię to samo u ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niestety cały weekend majowy spędziłam w pracy i nadal nie mogę tego odżałować :(
    Bardzo pozytywne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam i zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/04/i-addicted-to-you-instagramphotomix.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja majówkę spędziłam w Gdańsku, a relacja z głównego powodu mojej majówkowej wyprawy jest opisana w relacji na blogu : Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku moja majówka odbyła się pod znakiem pracy, pracy i jeszcze raz pracy tak więc zazdroszczę ^^
    Pozdrawiam i zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/05/how-to-be-normal.html :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo rzeczy się u Ciebie działo w majówkę :D Śliczne zdjęcia i bardzo ładny blog!
    http://luleann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha. Lama jest świetna :O majówka udana! To się liczy :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjecia, widać, że świetnie ją spędziłaś. ♥
    Poklikałabyś w linki? Jak poklikasz to napisz to Cię zaobserwuję! :) Proszę! c;
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
~Każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
~Nie bawię się obs/obs. Obserwuje tylko blogi które mnie zaciekawią.
~Spam oraz wulgarne komentarze zostają usunięte
~Zostaw link do swojego bloga w komentarzu a na pewno zajrzę :)