niedziela, 8 marca 2015

Opuszczone, Zniszczone, Zapomniane.


Dobry, Dobry.


Taaaak, dziś dzień kobiet. Więc życzę wszystkim panią tego co najlepsze :)

Zapewne nie tylko w mojej okolicy są stare, zniszczone, opuszczone i zapomniane budynki, co nie? Zastanawiał się ktoś z was dlaczego tak jest? Z jakich przyczyn zostały opuszczone?
Szczerze? Uwielbiam takie klimatyczne miejsca. Z miłą chęcią spędzałabym w takowych każdą wolną chwilę. Zagłębiając się w ich szczątki, kawałek po kawałku. Odkrywając coraz to nowsze i ciekawsze tajemnice skrywane przez te budynki. Dotrzeć do sedna, uwiecznić wszystko, niezapomniane chwile i miejsca. Tak. To jest naprawdę cudowne. Poznawanie historii tak urokliwych i klimatycznych miejsc. IDEALNIE.

Dziś udało mi się odwiedzić zamek w Radzyniu-Chełmińskim, pewnie dość znany obiekt przez osoby interesujące się zabytkowymi budowlami. Budynek sam w sobie ma urok, strzeliste wierze, czerwona cegła. Idzie nim porządnie nacieszyć oko. Szkoda, że dostęp do jego sekretnych miejsc został odebrany przez ludzi.








Na szczęście udało mi się dziś dostać do ruin zamku, zupełnie opuszczonych. Na dodatek są one na sprzedaż, hah. Ciekawe ile tajemnic kryje to miejsce. Wiem jedno, byłam tam pierwszy lecz nie ostatni raz. Zostało kilka miejsc do sprawdzenia, ale do tego potrzeba latarek i odwagi, hah. 


Muszę zapamiętać jedno, by następnym razem nie wybierać się w takie miejsca z rodzicami i bratem. Bo mój kochany tatuś, postanowił wejść do piwnic i zrzucić cegły nam (mi i bratu) pod nogi. Przy czym mały uciekając o mało co nie rozbił się o ściany, hah. Oraz wyobraźnie włożyć w kieszeń, bo w takich miejscach często płata nam figle ;)
Prostym przykładem jest fakt gdy schodziliśmy do piwnic mój brat na widok suchych, białych gałęzi wybiegł krzycząc "-kościotrup! Kościotrup!" no a ja oczywiście za wiele nie myśląc wybiegłam za nim (taka odważna). Gdy wpadliśmy do samochodu mama popłakała się ze śmiechu i uświadomili nam, że to były tylko gałęzie. Po tej sytuacji Dawid stwierdził, że ma dość zwiedzania ruin i do osiemnastki (jego, za 10 lat) śpi ze mną hah.














Bay ;)





5 komentarzy:

  1. Takie miejsca mają niesamowity klimat! :) Lubię chodzić i zwiedzać. Ładne zdjęcia!

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjecia ;) Niektore fajniejsze by były po wyprostowaniu ale to szczegól taki ;p
    http://selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne miejsce! :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/03/mam-nadzieje-ze-weekend-mina-wam-dobrze.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
~Każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
~Nie bawię się obs/obs. Obserwuje tylko blogi które mnie zaciekawią.
~Spam oraz wulgarne komentarze zostają usunięte
~Zostaw link do swojego bloga w komentarzu a na pewno zajrzę :)