piątek, 27 marca 2015

nieprzewidywalność losu

Dawno mnie tu nie było, przepraszam.

Nieprzewidywalność losu. 

Nigdy nie wiesz co los dla Ciebie szykuje, kiedy pójdzie Ci na rękę, a kiedy pokrzyżuje plany. Jest strasznie nieprzewidywalny i nieosiągalny. Już wydaje Ci się, że jesteś na szczycie. Dumnie kroczysz przed siebie z myślą, że teraz będzie idealnie. Nie zdążysz nawet mrugnąć gdy wszystko zaczyna się sypać. Krok po kroku twoje plany się zmieniają, już nie jest idealnie. Ambicje oraz samopoczucie drastycznie spadają. Grunt wymyka Ci się spod stóp. Wydaje Ci się, że gorzej już być nie może, a to dopiero początek. Spadasz w dół, w wielką przepaść. Próbujesz złapać się czegoś, czegokolwiek. Niestety wszystko wymyka Ci z rąk. Wpadasz w dół. Jesteś tam zupełnie sam, z problemami, przygnębieniem oraz smutkiem.
Czujesz, że straciłeś już wszystko co sprawiało Ci przyjemność, że nie ma już żadnego wyjścia. Siadasz w kącie i płaczesz, tak jak ja. 

Złe samopoczucie, wieczne humorki, ciągłe kłótnie są bardzo dobrze mi znane. Zazwyczaj to dopiero początek lawiny nieprzyjemnych sytuacji. Zanim zdążę oswoić się z jedną pojawia się druga, problem za problemem. Zasypują mnie nie pozwalając złapać oddechu, przygniatają do ziemi.
Czasem przychodzi taka chwila gdy zbiorę już siły by się wydostać z tego morderczego wiru nieprzyjemności. Prostuje się i robię krok w przód, uczę się chodzić po tym całym syfie. Zaczynam się uśmiechać i być coraz bliżej wyjścia na prostą. Wtedy spada na mnie lawina kontuzji, skreślając moje sportowe szansy i marzenia. Siadam na tyłku i jestem bezsilna. Uziemiona z nowymi przyjaciółmi, gipsem i kulami.

Spinam pośladki i wiem, że nie mogę się poddać, bo nie żyje tylko dla siebie. Mam jeszcze osoby dla których warto walczyć. Osoby dla których o kulach wdrapię się na szczyt, by było dobrze. Bym mogła cieszyć się życiem razem z nimi. Nie złamią mnie liczne kontuzje, złe humorki, depresyjne myśli.Nie poddam się i stawię czoła nieprzewidywalności losu. Może następnym razem będzie on dla mnie bardziej pozytywnie nastawiony. Walczę bo mam dla kogo. Jeśli ty również masz taką osobę to się nie poddawaj. Nawet jeśli nie masz nikogo obok siebie, rób to dla siebie. Jesteś tego warty/a! :)


Bay :)
Szczera opinia mile widziana :p

43 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą. Tak często jest, że jak już coś się sypie to na wszystkich frontach... Ale nie można się łamać - trzeba podnieść głowę i iść do przodu :-)

    http://nocne-granie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, nie możemy się poddawać, tylko postawić przeciwnością losu ! :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/ballerina.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi z powodu nogi :')
    Miałam podobną sytuację, musiałam zrezygnować z kilku rzeczy bo rzepka mi przeskoczyła, ale teraz już jest ok.
    No cóż życie daje nam wiele niespodzianek.
    Nie wszystkie są dla nas dobre.
    Podoba mi się twój sposób pisania.
    Czułam się jakbym czytała książkę :')
    Obserwuję :*

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe. Mam nadzieje, że wrócę do sprawności i będę mogła spełniać marzenia. Twoje słowa naprawdę mi pomogły i podniosły na duchu, Dziękuję :*

      Usuń
  4. Sama prawda.. współczuję z powodu nogi.. Trzymaj się :*

    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz bardzo motywujące posty. Będzie dobrze! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog :)
    Zapraszam do mnie do nowego postu. Zostaw coś po sobie.
    Obserwuję. Licze na to samo :)

    http://kodalinephotography.blogspot.com/2015/03/blog-post.html#more

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka, bardzo ciekawy post :)
    chciałabym zaobserwować, ale nie wiem dlaczego, nie dam rady :c
    pozdrawiam :D
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opcja obserwowania już powinna normalnie funkcjonować ;)
      Dziękuję za ciepłe słowa. :*

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcie te ostatnie♥
    Zdrowia! :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku życzę Ci teraz jak najwięcej zdrowia i by szybko minęło całe to piekło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci, żebyś jak najszybciej powróciła do zdrowia. I głowa do góry! <3
    Może mój blog Cię rozweseli ;) http://idezrobicbudyn.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za każde miłe słowo i obserwacją :D Na pewno się odwdzięczę! :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Życie to ciągłe trudności, nie możemy się poddawać. :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Trzymaj się ciepło ;))
    piękny post <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dzisiaj zobaczyłam Twojego bloga i mega mi się spodobało! czekam dalej :)
    dołączam do obserwowanych i liczę na to samo :)
    http://art-of-killing.blogspot.com/ zapraszam na nowo powstałe ff z Justinem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post i ciekawe zdjęcia!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/ghost.html
    https://www.youtube.com/watch?v=yWvZpV55lsE

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę zaobserwować cię i nie wiem dlaczego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opcja obserwowania powinna już normalnie działać :)

      Usuń
  16. musimy walczyć z przeciwnościami losu, nie unikniemy ich ..
    zapraszamy do nas i pozdrawiamy :)
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi akapit = zgadzam się :C

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdj;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Więc lepiej nic nie planować z rozmachem :)
    Pozdrawiam

    cooolhunter.blogspot.com

    Dzięki za odwiedziny u mnie i zaczynam obserwację, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wiem o czym piszesz, bo niedawno miałam okazję przeżyć takie chwile - zaplanowąłam sobie coś od początku do końca, a los pokrzyżował mi je całkowicie ;/

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety w życiu nie zawsze jest kolorowo. Mimo swojego młodego wieku wiem o czym piszesz :c

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne zdjęcia.
    :)

    Zapraszam do mnie.
    vickey1444.blogspot.com
    obserwacja=obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zdrowiej dziarsko i wracaj z pisaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie zawsze mamy wpływ na to co stanie się z naszym życiem... Czasem warto zrezygnować z planowania bo i tak los może pokrzyżować nasze plany.

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze jest tak, ze jak sie jedno zepsuje reszta psuje sie juz jak efekt domino! .... Zapraszam : melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda zycie czasem szykuje mam niemiłe niespodzianki z którymi chcąc nie chcąc musimy sie pogodzić ;/
    My już obserwujemy i czekamy na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak często bywa ,że jak się dzieje coś złego to mało jedno zaraz dochodzą kolejne rzeczy. Ale trzeba być dobrej myśli, przecież po burzy zawsze jest słońce. I trzeba pozytywnie myśleć...to działa:)))
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przykro mi :( ale tak to niestety bywa, że jak już się wali to wszystko na raz. Jestem w tym samym momencie w swoim życiu. Licze na dobre wiatry..

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie napisany post I piękne zdjęcia! :)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/04/the-night-is-still-young.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety, jestem teraz w takim dołku - wszystko nie idzie tak, jak bym chciała a jeszcze miesiąc temu nazywalam się szczęściarą i myślałam, że wszystko jest idealnie...

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje licze na to samo www.szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę się z Tobą zgodzić :) Tak jest właśnie, że jak się coś sypie to już na całego, potem chwilę oddechu i dalej. Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
~Każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
~Nie bawię się obs/obs. Obserwuje tylko blogi które mnie zaciekawią.
~Spam oraz wulgarne komentarze zostają usunięte
~Zostaw link do swojego bloga w komentarzu a na pewno zajrzę :)