sobota, 18 kwietnia 2015

Nauka, relaks, przemyślenia.


W ostatnich dniach nie wiele mam czasu wolnego, a co dopiero by usiąść na spokojnie i pozbierać myśli. Natłok nauki i problemów daje się we znaki. No cóż, to ostatni dzwonek. Ostatni weekend przed egzaminami. Nauczyciele ani na moment nie zwolnili tępa i wciąż męczą nas sprawdzianami. Nawet w poniedziałek, dzień przed pierwszymi egzaminami mam zaplanowane dwa sprawdziany. Tak... Bardzo kocham swoich nauczycieli (wyczuj ten sarkazm ^^). Może to i dobrze, w końcu starają się przygotować nas jak najlepiej do egzaminów... ale mogli oszczędzić nam weekend. Sama nie wiem za co mam się wziąć najpierw, fizyka, geografia, czy może historia, a może nic? ah.
Dość tej nauki!





Zawsze trzeba znaleźć chwilę by odsapnąć. Po prostu by przystanąć na chwilę i złapać głęboki oddech. By spojrzeć w niebo i zatracić się w rozmyśleniach. By znaleźć się w tym stanie błogiego odprężenia. Tak dziś zrobiłam i ja. Odłożyłam w kąt książki i notatki. Zabrałam aparat i ruszyłam przed siebie. Na spacer, gdzie śpiew ptaków i szum wiatru pozwolą mi się zrelaksować i odpocząć od nauki. Po powrocie do domu, wybraliśmy się z tatą w małą podróż aby obejrzeć konie. Tak, to pozwoliło mi się zrelaksować i odpocząć.

Dlatego czasem warto udać się w miejsce, które naprawdę pozwoli nam się odpręzyć i pozbierać myśli. Chyba, że ktoś z was może zna inny sposób? ;)
Kilka zdjęć z dzisiejszego dnia :)

Uroczy kot, który nie odstępował mnie na krok, przemiła istotka. 






Bay ;)

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będe trzymać kciuki.
    http://polowcia--blog.blogspot.com/2015/04/my-makeup-routine.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki kotek.. :)) Przez szkołę uczniowie za bardzo się stresują, dlatego ważne jest by mieć czas dla siebie i zrobić coś co się lubi. Wiadomo, że trudno jest kiedy na głowie tona prac domowych, ale czasami można odłozyć coś na później by się zrelaksować i zregenerować siły wg mnie. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa. Inni często zapominają, że jesteśmy tylko ludźmi, nie damy rady zasuwać jak maszyna. Bez przerwy i na najwyższych obrotach. :)

      Usuń
  4. Tak, trzeba znaleźć czas, który siedzimy jedynie ze swymi myślami - potrzebujemy chwili ucieczki od natloku obowiązków, całego tego napięcia, którego dostaracza nam obecny świat...
    Piekne zdjęcia! Te kotki szczególnie...:)
    http://www.alicjadobry.pl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog :))
    zapraszam ^^

    http://photo-kinga.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia na testach we wtorek będe trzymać za ciebie kciuki :)
    cudowne zdjęcia
    zapraszam do mnie http://juliakonieczny00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wyobrażam sobie dłuższego czasu, w którym nie byłoby miejsca dla mnie, dla odpoczynku :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, od razu widać, że masz pasję! :) I powodzenia na testach :)
    Konkursy internetowe napewno znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog! Bardzo mi się podoba!

    ewhem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Poklikasz w linki w poście? To dla mnie baaaardzo ważne! Zrobię to samo u ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!
~Każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
~Nie bawię się obs/obs. Obserwuje tylko blogi które mnie zaciekawią.
~Spam oraz wulgarne komentarze zostają usunięte
~Zostaw link do swojego bloga w komentarzu a na pewno zajrzę :)