poniedziałek, 23 lutego 2015

Najgorszy jest początek

Witam!
 
Początki zawsze są najgorsze, czy to w prowadzeniu bloga, czy w życiu osobistym. Zawsze najtrudniej jest się przełamać.  Co prawda wszystko zależy od tego jaką osobą jesteś. Niestety w moim przypadku początki zawsze są trudne. Nie wiem jak mam się zabrać za całą tą sytuację. Od której strony i czy to na pewno dobry pomysł. W podjęciu takich decyzji często się wahamy, rozmyślamy oraz piszemy różne scenariusze. Nie zawsze jest to dobre, czasem warto podjąć jakąś decyzję szybko, spontanicznie. Nie myśląc o konsekwencjach i wszystkich „za” i „przeciw”.

Chyba najbardziej boimy się konsekwencji i tego, że nie podołamy wszystkim wymaganiom.  Nie warto się wahać, bądź spontaniczny. Nie zapominaj o życiu. To twoje życie, twoje decyzje i twoje konsekwencje. Rób tak by tobie było dobrze nie krzywdząc innych.

Od dłuższego czasu rozmyślałam o założeniu bloga, by przelewać tu moje myśli, humorki i fragment mojego życia. Głównym celem mojego bloga jest rozwijanie moich pasji, poznawanie ludzi, wylewanie „siebie”. Będzie tu wiele różności, wielka mieszanina z której składam się Ja. Jestem otwarta na wszelką krytykę (uzasadnioną) zwyczajne hejty spływają po mnie nie pozostawiając po sobie najmniejszych śladów. Jestem Basia, może mam te swoje 16 lat, ale mam już wyrobione pewne poglądy i opinie co do niektórych kwestii.

Na początku jest to trudne, ale na początku wszystko jest trudne.

1 komentarz:

Dziękuję!
~Każdy komentarz bardzo motywuje do dalszego działania!
~Nie bawię się obs/obs. Obserwuje tylko blogi które mnie zaciekawią.
~Spam oraz wulgarne komentarze zostają usunięte
~Zostaw link do swojego bloga w komentarzu a na pewno zajrzę :)